نقد فیلم ورود آقایان ممنوع/طنز فاخر
انسان مجهولی است که تا حل نشو د هیچ اندیشه ای رشد نخواهد کرد.(حجت الاسلام نیازی)
درباره وبلاگ


پایگاه اطلاع رسانی انسان ادامه دارد زیر نظر حجت الاسلام ابوسعید نیازی هشترودی با همکاری جمعی از نیروهای فکری حوزوی و دانشگاهی با ماهیت مهندسی فکر در فضای مجازی اعلام موجودیت می نماید. التماس دعا
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 3 مهر 1391برچسب:نقد فیلم ورود آقایان ممنوع/طنز فاخر, :: 7:7 بعد از ظهر :: نويسنده : انسان

ریتم فیلم ورود آقایان ممنوع را می توان تند نامید. و ریتم فیلم ورود آقایان ممنوع از فیلم قبلی رامبد جوان یعنی پسر آدم دختر حوا بسیار بهتر و تندتر است.درفیلم پسر آدم دختر حوا در وسط فیلم ریتم فیلم کند می شود و آنقدر کند می شود که مخاطب خسته می شود و این ریتم کند تا پایان فیلم همراه مخاطب است ولی در فیلم ورود آقایان ممنوع هیچ ریتم کندی نمی بینیم/ رامبد جوان یکی از بهترین طنز گویان است.ولی یک اشکال می توان از رامبد جوان کرد این است که رامبد جوان هر چه در سینما موفق بوده ولی در تلویزیون موفق نبوده و بیشتر سریال هایش ناموفق / بدون قصه و خسته کننده بوده مثل سریال مسافران و توطئه فامیلی و...

انتخاب رضا عطاران برای نقش آقای جبلی بسیار عالی بود چون عطاران در فیلم های طنز بسیار موفق است و بیشتر سریال هایی که عطاران کارگردانی کرده سریال ها طنز موقعیت است.که در سریال هایی که ساخته همیشه موفق بوده.بازی عطاران در فیلم خیلی عالی بود ولی به نظر من رامبد جوان هم می توانست این نقش را بازی کند چون این نقش به رامبد جوان می خورد. و به نظر من مخاطب با رامبد جوان بیشتر تحت تاثیر نقش قرار می گیرد.

مانی حقیقی توانایی های زیادی در زمینه بازیگری دارد و به نظر من اگر زودتر بازیگری را شروع می کرد بسیار موفق تر از الان بود.البته حقیقی الان در زمینه کارگردانی بسیار موفق است .فیلم های معنا گرا زیادی ساخته است.پایان فیلم بسیار پیش پا افتاده است و مثل اینکه رامبد جوان می خواست فیلم را الکی جمع کند و تمام کند. به نظرمن اگر عروسی آقای جبلی با بهاره رهنما را نشان می دادند و آخر فیلم با عروسی آقای جبلی تمام می شود بسیار بهتر از الان می شد.حجم داستان اینقدر زیاد که نمی توان آن را در ۹۰ دقیقه تمام کرد. حجم این داستان برای یک سریال ۲۰ قسمتی یا بیشتر است .به نظرم رامبد جوان این فیلم را باید نمی ساخت به جای آن یک سریال طنز می ساخت اینطوری پایان منتطقی تر و بهتر می شد.رامبد جوان را باید در فیلم بعدی اش ببینیم که باز هم پایان بی منطق دارد.ورود آقایان ممنوع از فیلم قبلی رامبد جوان بهتر است. پسر آدم دختر حوا هم فیلم خوبی است اما اگر بخواهیم این دو فیلم را با هم مقایسه کنیم ورود آقایان ممنوع بهتر است. پس به این نتیجه می رسیم که رامبد جوان از نظر کارگردانی پیشرفت کرده است.

ویشکا آسایش بازی متفاوتی در فیلم داشت ولی نه آنقدر متفاوت  به نظرم اگر به جای ویشکا آسایش . هدیه تهرانی این نقش را بازی می کرد این نقش کامل تر می شد.

 


نظرات شما عزیزان:

خسین
ساعت1:33---24 شهريور 1391
من کارشناس فیلم نیستم! اما ورود آقایان ممنوع چیزی برای گفتن نداشت.فقط موضوع فیلم یه کمی متفاوت تر بود.اما مثل اکثر فیلم های آبکی ایرانی ، یه جوری همه رو به هم وصل کردن. در عین حال بعضی سکانس ها هم بدآموزی داشت.(مثل سکانس گیردادن چند تا دختر به معلم شیمی) این جور صحنه ها بیشتر در فیلم های غربی بود که کم کم وارد فیلم های ما هم شد.
والسلام


کرم
ساعت11:54---23 مرداد 1391
برابر آموزه‌های دینی، تربیت انسان از نسل‌های پیشین آغاز و تا مرگ ادامه دارد .



کنش خوب و بد انسان در زندگی می‌تواند در فرزند آینده و نسل‌های آینده‌اش اثرگذار باش



تربیت انسان به گونه مستقیم و به معنای عام ، اندکی پیش از انعقاد نطفه آغاز و تا پایان زندگی می‌انجامد

};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

بخش مشاوره انسان ادامه دارد